Nieuws

Aanpassing voorwaarden technische ondersteuning

Wijzigingen in voorwaarden technische ondersteuning:

Ook al weten wij dat wij een uitermate gebruiksvriendelijke gebruikersinterface hebben, merken wij dat ondersteuning belangrijk is. Het afgelopen jaar zijn wij flink gegroeid en is het nodig om de helpdesk verder te professionaliseren.

Per 1 augustus 2019 zal WebPixels de voorwaarden voor technische ondersteuning wijzigen. Dit zal impact hebben op de manier waarop ondersteuning wordt geboden aan onze klanten via de helpdesk per telefoon, e-mail, ticket, Whatsapp en Teamviewer.

De huidige Service Level Agreements voor onze software zullen worden herzien en vervangen door een Helpdesk abonnement. Klanten die nu een Service Level Agreement afnemen zullen een voorstel ontvangen om over te stappen op het Helpdesk abonnement.

Vanaf 1 augustus zal er een tarief van € 29,95 per uur worden berekend voor technische ondersteuning bij contact met onze helpdesk via telefoon, e-mail, ticket, Whatsapp en Teamviewer. Onder technische ondersteuning verstaan wij:

  • Technische vragen m.b.t. onze software: PARTS-PIM, Compleet:CMS en Beeldkanaal.
  • Uitleg over functies binnen onze software: PARTS-PIM, Compleet:CMS en Beeldkanaal.
  • Reparaties die dienen te worden uitgevoerd naar aanleiding van een foutieve actie.
  • Ondersteuning bij E-mailproblemen.
  • Ondersteuning op Microsoft producten.

Uitgesloten van het tarief zijn rapportages van bugs, informatieve vragen en onderstaande werkzaamheden:

  • Artikelbeheer werkzaamheden op locatie of op afstand.
  • Aanpassingen aan website, catalogus of webshop.
  • Consultancy op locatie.

Voor deze werkzaamheden gelden de tarieven zoals vastgesteld in onze prijslijst.

Ondersteuningstarieven zullen van kracht zijn na oplevering van uw product of licentie door WebPixels BV. Indien u een Helpdesk abonnement heeft afgesloten gelden de voorwaarden van het Helpdesk abonnement.

Helpdesk abonnement

Het Helpdesk abonnement van WebPixels kost € 38,45 per maand voor de eerste licentie die u afneemt. Neemt u meerdere licenties bij ons af dan kunt u het abonnement uitbreiden, dit kost u € 14,95 per licentie per maand extra.

Met het afsluiten van een helpdesk abonnement ontvangt u:

  • Onbeperkt ondersteuning per e-mail of via het ticketsysteem.
  • Onbeperkt ondersteuning op afstand met Teamviewer.
  • Telefonische ondersteuning eerste 20 minuten inbegrepen daarna € 29,95 per uur.
  • Responsetijd binnen 4 werkuren na melding. Onder werkuren verstaan wij de uren die binnen onze openingstijden vallen.

Daarnaast geven wij Helpdesk abonnees korting op het uurtarief voor overige werkzaamheden zoals:

  • Artikelbeheer op afstand                                           € 60,00 p/u     € 35,00 p/u
  • Website aanpassingen (Stylen/Bouwen)                  € 60,00 p/u     € 35,00 p/u

De helpdesk is telefonisch bereikbaar op werkdagen van 08.00u t/m 17.00u op telefoonnummer 085-0601195. Buiten onze openingstijden kunt u gebruik maken van ons e-mailadres: helpdesk@web-pixels.nl of een ticket aanmaken binnen uw PARTS-PIM omgeving.

Back-up service

Standaard wordt er iedere nacht door WebPixels een back-up gemaakt van uw omgeving. Back-ups worden door ons op meerdere locaties opgeslagen om dataverlies tot een minimum te beperken. Wenst u echter extra zekerheid dan bieden wij nu de mogelijkheid om gebruik te maken van onze back-up service. Een foutje kan eenmaal in een klein hoekje zitten, het is dan fijn om dit gemakkelijk ongedaan te maken zonder dat er veel werk verloren gaat.

Wij bieden u de onderstaande mogelijkheden:

Back-up Brons:
1x per dag om 02.00u ’s-Nachts
Inbegrepen in uw PARTS-PIM, Compleet-CMS en Beeldkanaal licentie.
€ 7,95 per maand voor WordPress omgeving.

Back-up Zilver:
5 back-ups per werkdag, gedurende openingstijden om: 10.00u – 12.00u – 14.00u – 16.00u – 18.00u
Back-ups worden 7 dagen bewaard.
€ 14,95 per maand

Back-up Goud:
10 back-ups per werkdag, gedurende openingstijden om: 8.30u – 9.30u – 10.30u – 11.30u – 12.30u – 13.30u – 14.30u – 15.30u – 16.30u – 17.30u
Back-ups worden 7 dagen bewaard.
€ 34,95 per maand

Om een Helpdesk abonnement af te sluiten, of gebruik te maken van onze back-up service kunt u contact met ons opnemen op 085-0601195 of een e-mail sturen aan: info@web-pixels.nl

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplicht veld

Bel mij terug